سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیائومی mi band 2

می بند 2 شیائومی


هم ساعت ، هم هوشمند همه باهم


طراحی جدید دستبند سلامتی شیائومی Mi Band 2 با صفحه نمایش OLED لمسی به حرکات شما پاسخ داده و کوچکترین مسائلی که تا قبل قابل اندازه گیری نبودند را اندازه گیری می کند.

الگوریتم گام شمار جدید

گام به گام دقیق تر از قبل ، نسل قبلی دستبند سلامتی شیائومی در مقایسه با نسل جدید می بند 2 سخت افزار متفاوت تری داشت ، که ما آنرا ارتقا دادیم تا همه چیز دقیق تر شود. در حال حاضر هر گام بطور واضح روی صفحه می بند قابل دیدن است و می توانید قدم بردارید و اضافه شدن اعداد را در صفحه نمایش می بند ملاحظه کنید.بنابراین شما می توانید در طی روز و هر لحظه که بخواهید میزان پیشرفت ورزشی خودتان را ببینید.
نظارت دقیق بر ضربان قلب ، با سنسور حرکتی و ضربان قلب شما می توانید میزان تحرک و فشار وارده به بدنتان را ببینید و برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

تداوم رمز ماندگاریست !

می بند 2 شیائومی شما را به پیاده روی دعوت می کند و تشویقی است برای تمرینات بیشتر ، برای اینکه مدت زمان زیادی بصورت نشسته نمانید و زمان را فراموش نکنید می بند 2 شیائومی بطور خودکار حالت بدنی شما را اندازه گیری می کند و زمانی که بیش از یک ساعت است که نشسته اید به شما آلارم بلند شدن و حرکت کردن می دهد.این دستگاه به شما هشدار می دهد زمان پیاده روی کردن ، بهبود گردش خون و افزایش بهره وری است بلند شوید و راه بروید.

منحصربفرد باشید


با استفاده از گوشی اندروید خود می توانید بدون نیاز به باز کردن قفل و پترن گوشی آنرا بوسیله لمس می بند باز کنید.

تماس ها و پیام ها


هنگامی که تلفن شما زنگ می خورد یا پیامک و پیامی دریافت می کنید دستبند بطور خودکار در مچ شما ویبره می رود ، گوشی را از خود دور کنید و کارها را به می بند 2 شیائومی بسپارید.

مقاومت در برابر آب


بدون هیچ استرس و نگرانی ای در فصل تابستان ورزش کنید و از عرق کردن ، گرد و غبار و … نگرانی ای نداشته باشید دستبند سلامتی می بند 2 شیائومی در برابر این موارد مقاوم ساخته شده است.

زیبایی


طراحی نوآورانه می بند 2 نشان از عمق تفکر برای شکل دهی به آنرا دارد. می بند 2 با استفاده از قالب گیری فوق دقیق UV ساخته می شود و بدنه آن در مقابل لمس و اثر انگشت مقاوم است ، هیچ اثری بر روی آن نمی ماند.

پایین ترین مصرف باتری در مقایسه با بقیه

با کمک صفحه نمایش یکپارچه شما می توانید هر زمان که لازم بود آنرا روشن کنید و حداقل مصرف باتری اتفاق بیافتد. می بند 2 شیائومی در یک ساعت شارژ می شود و به مدت 20 روز شارژ نگه می دارد ، این رکورد در میان دستبندهای سلامتی دارای صفحه نمایش بی سابقه است.

اتصالات


بند می بند 2 شیائومی دارای قفلی مناسب است که کیفیت بالایی دارد و در حین حرکات شدید ورزشی هم از دست شما جدا نمی شود، ساختار آن جوری است که درز و لایه ندارد و همه چیز یکپارچه است و آسیب دیدن آن احتمال خیلی خیلی کمی دارد.

نه به پلاستیک !


مواد سازنده Mi Band 2 شیائومی سازگار با محیط زیست است و طراحی نرم و لطیف آن باعث می شود پوست شما دچار هیچ نوع حساسیتی نشود و هیچ ناراحتی ای اتفاق نیافتد.

تست های شدید

می بند 2 شیائومی دارای اطمینان 99?99 درصدی است ما آنرا در حالتهای مختلف سنجیده ایم ، 128 ساعت در دمای 70 درجه سانتیگراد ، 128 ساعت در دمای منفی 20 درجه سانتی گراد ، 12 بار سقوط آزاد از ارتفاع 1?2 متری و 24 ساعت در معرض رطوبت ، می بند 2 تمامی این موارد را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

به روز رسانی دقیق و مناسب

برنامه کاری می بند 2 بسیار محرک است و طراحی بهینه آن در اندازه گیری دقیق میزان خواب ، عمق خواب ، ضربان قلب و … با نمایش بصورت روزانه ، هفتگی و ماهانه بخوبی سیر پیشرفت شما را نمایش می دهد.

گروهی رنگارنگ


بند رنگی می بند 2 شیائومی با رنگبندی : سیاه ، آبی ، سبز ، نارنجی و … طیف وسیعی از دوستداران رنگها را شامل می شود تا هر چه بیشتر به سمت منحصربفرد بودن حرکت کنید.

 

 

منبع : http://xiaomii.ir/product/xiaomi-mi-band-2-smart-wristband-bracelet/